Thursday, September 16, 2010

درخواست همکاری از اهالی روستا


در پی گزارش کمیته‌ی بحران – پیشگیری و مقابله‌ با آتشسوزی و تخریب جنگلها – انجمن سبز جیا، اعضا انجمن در چند اکیپ جهت تحکیم روابط و در راستای ارتباطات مکرر با مردم  به‌ روستاهای؛ تازاوا، حسن آوله‌، رشه‌ دهـ، پیله‌ و اسراوا مراجعه‌ نمودند.
اعضای این کمیته‌ با توجه‌ به‌ تخریبات و آتتشسوزیهای مکرر جنگلهای اطراف این روستاها، روز پنجشنبه‌ مورخ 25 شهریور سال جاری به‌ اهالی روستا در مورد مضرات تخریبات و آتشسوزی جنگلها هشدار دادند و اهمیت توجه‌ به‌ حفاظت از جنگلها و بهداشت روستا را برجسته‌ نمودند.
در این گفتگوهای دوستانه‌ اهالی روستاها از مشکلات زیست محیطی خود و موانع برخورد با افراد خاطی سخن به‌ میان آوردند، و اعضای انجمن نیز آنان را به‌ همکاری و تلاش بیشتر برای مبارزه‌ و ریشه‌ کن کردن این معضلات دعوت نمودند.
لازم به‌ ذکر است که‌ در پایان این حرکت، تراکتی با‌ مضامین زیست محیطی، که‌ پیشتر از طرف انجمن آماده‌ شده‌ بود، در بین اهالی روستا پخش شد.
به گفته‌ی حاضران در این جلسات و با توجه‌ به‌ قولها و وعده‌های روستا نشینان این امید میرود که‌ تخریبات و آتشسوزیهای جنگلها در این نواحی به‌ حداقل رسیده و از این پس شاهد روستاهایی زیست محیطی باشیم.

No comments:

Post a Comment