Tuesday, October 5, 2010

نشست هم اندیشی سازمانهای مردم نهاد منطقه‌ غرب کشور

نشست هم اندیشی سازمانهای مردم نهاد منطقه‌ و غرب کشور از سوی سازمان محیط زیست و میزبانی موسسه‌ سبز پژوهان الوند همدان برگزار شد. این نشست روز یکشنبه‌ مورخ 11/7/89 در حالی در هتل خاتم همدان برگزار شد که‌ جنگلهای زاگرس همچنان در آتش میسوختند.
در این نشست مهندس شریفی سرپرست دفتر سازمانهای مردم نهاد وزارت کشور به‌ ایراد سخنانی در باب ساختار کل سازمانهای مردم نهاد پرداختند و مسائل و مشکلات مربوط به‌ آن را مورد توجه‌ قرار دادند. بعد از ایشان مهندس فدایی مدیر کل دفتر آموزش و مشارکتهای مردم سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز به‌ سخنرانی پرداختند. ایشان در خصوص دیدگاهها و خط مشی سازمان در زمینه‌ جلب مشارکتهای مردمی موارد خاصی را ذکر کردند. بعد از ایشان نیز سازمانهای مردم نهاد به‌ بررسی نقاط قوت، ضعف و فرصتهای پیش روی مشارکت سازمانهای مردم نهاد زیست محیتی در قالب گروه بندی پرداختند و نهایتا نتایج کار گروه‌ها در قالب بیانیه‌ای به‌ سازمان محیط زیست کشور تحویل داده‌ شد.
لازم به‌ ذکر است که‌ در این نشست مدیران کل محیط زیست استانها و مسئولین مشارکتهای مردمی و ادارات کل محیط زیست و استانداری نیز حضور داشتند.
در این نشست 28 سازمان مردم نهاد زیست محیطی از استانهای لرستان، ایلام، کرمانشاه‌، آذربایجان غربی، همدان و کردستان حضور داشتند. اخبار و بیانیه‌های مربوطه‌ سازمانهای مردم نهاد زیست محیطی، متعاقبا با تفسیر اعلام خواهد شد.




No comments:

Post a Comment